středa 26. srpna 2015

Nejkrásnější dárek


Můj letošní, narozeninový den, byl jako z pohádky. Strávila jsem jej v překrásné přírodě, kde na mne čekal i dárek v podobě vyjížďky na koni. Byla jsem mile překvapena !!! Plná emocí, především ale, nesmírně šťastná !!! Dlouho jsem o tom pohledu, na svět z koňského hřbetu, snila... a řeknu vám, je to nádhera!!! Tím nejkrásnějším dárkem, pro mně, bylo ovšem zjištění, že mně moje děti poslouchají, že vědí o čem sním a po čem toužím , že mi dali tento dar - pocit, že jim na mně záleží.
Přeji vám všem, ať máte vedle sebe někoho, kdo vnímá, že jste !!!





Tady, mezi pastvinami, lesy, zvířaty a s modrým nebem nad hlavou, jsem měla pocit, že svět je ještě v pořádku
 
 

 






 

 


 

6 komentářů:

  1. Ke koním jsem chvilku chodila a nic se nevyrovná pocitu a pohledu ze sedla :) Jinak přeju všechno nejlepší k narozeninám ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Svatá pravda !!! Tisíceré díky za blahopřání a přeji hezký zbytek dne !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji také vše nelepší k narozeninám. Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Leny, to je vážně krása!!Ti andělé tě opravdu milují, pomáhají ti uskutečňovat tvé sny.!Gratuluji!

    OdpovědětVymazat