středa 29. července 2015

Věřte si !!!

Nikdy jsem neuměla kreslit a hodiny výtvarné výchovy byly pro mne muka. Mé vysvědčení hovoří za vše - samé jedničky, jen to kreslení za dvě....Dokážete si jistě představit , že dát jedničkářce dvojku z kreslení , to už musely být vážně ,,výtvory''...a taky že byly !!! Tak to šlo se mnou dál i v době , kdy mé děti nepoznaly nic z toho ,co jsem jim namalovala. Upřímně - nedivila jsem se . Vše se změnilo před rokem , když se mi dostala do ruky kniha - Láska skrze Poznání  aneb  o kresleném Dávání .
Barevné ilustrace Jarmily Beranové ,ve mně probudily touhu, jen si tak čmárat pastelkami a nějak samy mi pod rukou vznikly tyto kresby. Vím, malíř ze mne nikdy nebude , ale také už o sobě nikdy nemusím říci , že neumím kreslit.
Pokud je i ve Vás skryt komplex z dětství a s přibývajícím věkem se dere na povrch, vězte, že je ten správný čas se s ním poprat...Jen si musíte věřit  !!!!

...slovy klasika...       ne, nenatrháš z nebe hvězd
                                    a přeci věř , že natrháš


                                                                             jaro



                                                                       
                                                                           léto




                                                                       podzim
 


                                                                 
                                                                         
                                                                           zima

                                                                      


2 komentáře:

  1. Nechce se mi věřit, že někdo mohl říkat, že neumíš, milá Leny, kreslit! Tvé kresby jsou moc pěkné, půvabné, takové čisté, řekla bych andělské! Podzimní obrázek mi připomíná tančící vílu, úplně ji tam vidím! Přeji mnoho úspěchů a radosti z malování,Leny!

    OdpovědětVymazat
  2. Pochvala , od tak všestranně nadané umělkyně, jako jsi ty ,milá Elli , těší dvojnásob !!!
    Děkuji !!!!

    OdpovědětVymazat